KRIM

Melahirkan generasi remaja yang mempunyai nilai motivasi, iltizam dan jatidiri unggul melalui aktiviti-aktiviti pembangunan insan yang syumul.

Saturday, April 3, 2010

Blogspot Krim Melaka



Bismillahhirrahmannirrahim...

Assalammualaikum buat semua pengunjung <<::KRIM MELAKA::>> . Semoga semuanya berada dalam keadaan sihat iman dan amalan. Bersyukur ke hadrat Allah SWT yang telah mempertemukan kita di alam maya ini dengan beralamatkan "rumah maya" KRIM MELAKA di www.krimmelaka.blogspot.com.

Tujuan blog ini disediakan adalah sebagai satu lagi usaha oleh para penggerak KRIM Melaka untuk memajukan lagi gerak kerja dalam bidang dakwah kepada anak-anak remaja muslim di Melaka secara khususnya. Segala perkongsian ilmu yang bermanfaat, maklumat umum, gambar-gambar aktiviti dan acara KRIM Melaka akan cuba kami kongsikan di sini.

Semoga dengan adanya tautan blogspot KRIM Melaka ini juga akan dapat memudahkan lagi tautan ukhuwwah antara kita semua warga KRIM seluruh Malaysia.

Blogspot ini akan dikendalikan oleh para penggerak KRIM Melaka dan diketuai oleh Akh Mursyidi Mohammad selaku Presiden KRIM Melaka.

Kepada semua pengunjung, anda juga dialu-alukan untuk meninggalkan ucapan atau sebarang pesanan kepada kami para penggerak KRIM Melaka di ruangan "Jalinan Ukhuwwah" yang telah kami sediakan.

Diharap dapatlah kita semua memanfaatkan kewujudan blogspot <<<:::KRIM MELAKA:::>>> ini untuk kebaikan bersama. Yang baik itu datangnya dari Allah, yang buruk itu datangnya dari kelemahan kami sendiri.

No comments:

Post a Comment