KRIM

Melahirkan generasi remaja yang mempunyai nilai motivasi, iltizam dan jatidiri unggul melalui aktiviti-aktiviti pembangunan insan yang syumul.

Saturday, August 14, 2010

Kelahiran Puteri Kedua

Tahniah dan doa diucapkan buat saudara Aizat (AJK KRIM Melaka), serta isterinya, Puan Siti Amalia (Timbalan Pengarah KRIM Melaka) serta seluruh keluarga di atas kelahiran cahaya mata perempuan yang kedua pada hari Khamis, 12 Ogos 2010, tepat jam 4.05 pagi. Mujahidah kecil tersebut selamat dilahirkan dengan keizinan Allah SWT di Hospital Darul Ehsan Medical Centre, Shah Alam dengan berat kira-kira 3.15 kg.

Seluruh warga KRIM mendoakan agar bayi yang baru lahir ini akan membesar sebagai seorang anak yang solehah dan mujahidah dakwah yang bakal meneruskan perjuangan memartabatkan risalah Islam yang mulia insya Allah. Tahniah sekali lagi diucapkan kepada saudara Aizat dan seluruh keluarga atas kehadiran cahaya mata yang menjadi amanah Allah ini. Semoga beroleh keberkatan dan kebahagiaan di dunia dan akhirat.

“Barakallahu lakum fil mauhub. Wa syakarta al Wahib. Wa balagha asyuddahu. Wa ruziqta birrahu.” (Semoga Allah memberkati kamu pada anak yang dikurniakanNya kepada kamu, semoga kamu mensyukuri Tuhan Yang Maha Pemberi, semoga anak itu akan mencapai umur kuat/matangnya dan semoga kamu akan diberi rezeki kebaikannya).

No comments:

Post a Comment